איגרת אליכם ההורים והתלמידים - סיום תפקיד


הורים ותלמידים יקרים,

עם סיומה של שנת הלימודים תשע"ב, אני מבקשת לאחל לכם ולכל בני ביתכם חופשת קיץ טובה ובטוחה.
אנו מסיימים שנה של למידה משמעותית סביב ערכי המצוינות והמנהיגות המלווים את החטיבה שלנו. הן בעשייה הפדגוגית והן בחינוך החברתי ערכי.

במהלך השנים בנינו את תפיסת טיפוח "המדע" ו "האדם", שני תחומים אשר לתפיסתנו הכרחיים לצורך הכנת הבוגר להתמודד עם אתגרי המחר כאוריין המאה ה 21 וכאדם המנהיג את עצמו ויוזם שינוי בחברה בה הוא חי.

הצבנו לנו מערך ערכי יסוד שילווה אותנו בחינוך למנהיגות והוא כולל את: האמונה ביכולות, ההנעה הפנימית, המוסריות, הגמישות והענווה. ניסינו לאורך כל פעולותינו לחנך לאור אבני יסוד אלה.

עיצבנו חטיבה שהיא פורצת דרך, מדגימה אוריינות המאה ה 21 ובית ספר למנהיגות מעצבת, מודלים ייחודיים ברמה הארצית.

עשייה מפוארת זו של צוות גוונים בשיתוף אגף החינוך, הפיקוח ואתם ההורים, זיכתה אותנו השנה ב"פרס החינוך המחוזי תשע"ב"  ועל כך אנו גאים גאווה גדולה.

ובנימה אישית, אני מסיימת את תפקידי בחטיבת "גוונים" וממשיכה בדרכי הלאה למחוזות חדשים.  ההחלטה על המעבר הזה היתה קשה מנשוא. אחרי הכל לא כל יום זוכים לעושר אדיר של עשייה, תמיכה ואמונה בדרך מצד הרשות, הפיקוח וההורים. לא כל יום זוכים בצוות מדהים כצוות גוונים, הורים משתפי פעולה ותלמידים נפלאים כל כך.
לא פשוט לקום ולעזוב את המוכר הנוח והטוב אך, עם כל הקושי והידיעה כי כמו גוונים אין! עולות שאלות של מימוש עצמי, הגשמת יכולות, השפעה במעגלים גדולים יותר והצבת אתגרים חדשים. בתפיסתנו החינוכית שלנו אנו מתבססים על דבריו של נשיא המדינה שמעון פרס (משפט בו אני מאמינה בכל ליבי):
"בכל אחד מכם טמון פוטנציאל גדול שאף אחד לא ימצה במקומכם. אם תשקיעו במיצוי עצמי, תגלו אוצרות הגנוזים עמוק באישיותכם."
מימוש יכולות אישיות. לאור זה אנו מחנכים, וראוי כי גם אנו כמודל נקום ונגשים.

חברים יקרים,
היה לי עונג צרוף ללוות מקום מפואר זה. זכיתי לשיתופי פעולה מרגשים ולאמונה אמיתית בחזון החינוך לאוריינות המאה ה 21 ולמנהיגות מעצבת ובכלל לאמונה אמיתית בדרך.
אני רוצה להודות על הזכות שניתנה לי ללוות את משפחת חטיבת הביניים "גוונים" ראש העין ולאחל לכל המשפחה החמה והמפוארת הזו המשך עשייה פורייה והצלחה רבה.

ברגשי כבוד!
שפרה סטרוסקי,
מנהלת החטיבה.

תגובות

הוסף רשומת תגובה

רשומות פופולריות